Pierwsza wizyta

Jak przygotować się do pierwszej wizyty w OPACZ Centrum Rehabilitacji

1. OPACZ Centrum Rehabilitacji znajduje się na parterze budynku przy ul. Centralnej 27 Opacz-Kolonia, na wprost stacji WKD OPACZ.
  2. Przed budynkiem znajdują się miejsca postojowe dla naszych Pacjentów.
  3. Po wejściu drzwiami głównymi znajduje się Recepcja Medyczna (gdzie dokonujemy rejestracji – uzupełnienie danych osobowych oraz wypełnienie ankiety RODO), poczekalnia (możliwość skorzystania z ekspresu do kawy, herbaty oraz dystrybutora wody) oraz toaleta.
  4. Fizjoterapeuta zaprasza Pacjenta do gabinetu o ustalonej godzinie.
  5. Fizjoterapeuta przeprowadza wywiad z pacjentem, podczas którego mogą paść takie pytania:
    1. Co jest powodem wizyty? (jakie schorzenie, co boli, co sprawia problem?)
    2. Gdzie występuje problem? (miejsce występowania objawów np. dolna część pleców/kolano/bark)
    3. Od kiedy występują objawy? (kilka dni/miesięcy/lat?)
    4. Kiedy objawy się nasilają? (podczas chodzenia/siedzenia/spania/dźwigania?)
    5. Jakie było dotychczasowe leczenie? (zabiegi chirurgiczne/rehabilitacja/leki?)
  6. Fizjoterapeuta przeprowadza badanie funkcjonalne. Np. ruchy głową/zgięcie-wyprost tułowia/przysiad/uniesienie ręki w górę.
  7. Fizjoterapeuta przeprowadza badanie manualne:
    specjalistyczne testy manualne wszystkich struktur mogących powodować ból/dysfunkcję, z którą zgłasza się Pacjent.
  8. Fizjoterapeuta stawia diagnozę oraz wykonuje leczenie próbne.
  9. Fizjoterapeuta może zalecić ćwiczenia domowe dostosowane do aktualnych potrzeb Pacjenta.
  10. Fizjoterapeuta instruuje Pacjenta odnośnie ergonomii pracy oraz życia codziennego pod kątem danego schorzenia.
  11. Fizjoterapeuta omawia z Pacjentem plan, prognozę oraz wszelkie możliwości leczenia rehabilitacyjnego.
  12. Pacjent udaje się do recepcji medycznej, gdzie dokonuje opłaty za wizytę oraz ustala kolejną wizytę wedle zaleceń Fizjoterapeuty.
Opacz Centrum Rehabilitacji

ZAREZERWUJ WIZYTĘ W NASZYM CENTRUM

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 19:00. Zapraszamy!

Napisz do Nas

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o naszych promocjach i ofercie, zaznacz ponżej preferowany przez Ciebie sposób: