lek. Jacek Małecki

Specjalista ortopedii i traumatologii narządu ruchu

Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie. Specjalizuje się w leczeniu operacyjnym i zachowawczym chorób i urazów stawów, kości i tkanek miękkich oraz zmian pourazowych układu ruchu:

• ostre i przewlekłe zespoły bóle kręgosłupa,

• schorzenia stawów w obrębie k. górnej,

• stawów rąk – leczenie zachowawcze zmian zwyrodnieniowych, leczenie operacyjne np. palce „trzaskające”,

• nadgarstków – leczenie zachowawcze zmian zwyrodnieniowych, leczenie operacyjne np. zespół cięśni kanału nadgarstka,

• stawów łokciowych i ramiennych – leczenie operacyjne ostrych urazów oraz zachowawcze zmian zwyrodnieniowych i zespołów bólowych,

• schorzenia stawów w obrębie k.dolnej,

• stawów biodrowych – leczenie zachowawcze w chorobie zwyrodnieniowej i operacyjne w schorzeniach urazowych,

• stawów kolanowych – leczenie zachowawcze w zespołach bólowych, w tym iniekcje dostawowe np. kwasem hialuronowym, lekami przeciwzapalnymi oraz leczenie operacyjne – zabiegi artroskopowe,

• stawów skokowych i stawów stóp – leczenie zachowawcze i operacyjne np. korekcje paluchów koślawych.

Od 2007 r. pracuje jako Starszy Asystent w Oddziale Chirurgii Urazowo Ortopedycznej Szpitala na Solcu w Warszawie.
Od 2010 r. jest członkiem zespołu lekarskiego Centralnego Ośrodka Medycyny Sportowej, gdzie jako konsultant – ortopeda opiekuje się zawodnikami Kadry Narodowej w dyscyplinach olimpijskich.
Od 2017 r. jako ortopeda opiekuje się zawodnikami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Uczestnik licznych kongresów, kursów i staży w dziedzinie ortopedii i traumatologii sportowej.

ul. Centralna 27
05-816 Opacz-Kolonia